1-درخواست مرجوع کردن کالا در گروه اجناس اورجینال (ایساکو، کروز، kik، امکو، برقی و ….با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد ( در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد) ضمنا کرایه حمل و ارسال کالاهای برگشتی بر عهده خوده مشتری میباشد.

2-کلیه خسارت ناشی از عدم حضور یا تحویل نگرفتن کالا از شرکتهای پستی و ….. بر عهده مشتری میباشد که از اصل مبلغ کالا کسر میگردد، وجه پرداختی به شماره کارت مشتری عودت داده میشود. چنانچه مشتری درخواست ارسال مجدد کالا را دارد پس از جبران خسارت (پرداخت کرایه اول) کالا به آدرس مشتری ارسال میشود.